Moomma aamukaffinkeitos, mä ja O'Malley. Aurinko paistaa keittiön klasista. Katton kellorarion numeroota...6:36!

Voi ei, nythän on torstaiaamu, munhan pitääs jo olla töis! Hertsiikkeli, mä koitan keriitä eres seittemäksi! Juaksen alakertaha, vessahätäki on kauhia, hajen sukat summuuta kaapista ja juaksen kohti hyysikkää, riisun samalla aamutakkiani. Mä en saa piräteltyä enää, rupiaa lirajamaha pitkin kinttuja!

Pakko ruveta pyhkimähä jäläkiä laattialta, aamutakin taskusta löytyy kruttuunen paperinästyyki, siihen ny enimmät... ei hitto, emmä kerkiä tällä menolla seittemäksikää!! Aamutakkiki kastuu, niskastaki ihan märkä!

Mä herään, syrän hakkaa. Aurinko paistaa kamarin klasista. Aurinko paistaa?! Ei apua, mitä kello on? Nostan päätäni sen verran, notta näjen kellorarion numerot O`Malleyn pään takana. 6:36!

Mä poukkaan jaloolleni sängyn viärehe mikä päivä tänään on pitääskö mun olla jo töis eihän O'Malley oo viälä ollu hakemas sitä vainajaa talavihautaha sehän oli keskiviikkona - - -

Huhhuijaa, ny on siis vasta keskiviikko, ja mulla viälä vapaapäivä. Putuan takaasi sänkyhy, vaikka vessahätäki olis kauhia.