Mansikki poimi mut mukaan miljoonien joukosta! ja nyt ...

Sinut on poimittu "miljoonien" joukosta! Tee siis näin: poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.
Haasta meemiin mukaan 4 blogiystävääsi.

PIDÄ HAUSKAA!

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. Maatalouslomittajana (äireen navetas) 

2. (mitä tämä ny temppuuloo, mä yritän mustalla kirijoottaa ja iliman kamalan isoja riviväliä...) Krillikioskin myyjänä

3. Hautuumaanhoitajana

4. Myyjänä kaupoos, nykyysin osuuskaupan tätinä.

      

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

(televisio? televisio...aijoo, se!)

1. CSI, se perus, ei miami, ku mua ärsyttää ku sen pääjehu-raukan pitää aina kallistaa päätänsä, notta mahtuus ruutuhu. Mullaki tuloo aivan niskat kipiäksi.

2. Midsomerin murhat

3. Monk. Ottiki ja loppuu taas.

4. Komedialliset elokuvat

 Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
1.Lappi, lähinnä Saariselkä

2. Kreeta

3. Pariisi... no ei se ny oikee lomasta käyny... soli opintomatka.

4. Suamia ristihi rastihi. Emmoo oikee matkustellu. Ulukomailla siis.

 Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:                                 

1. Plokimaailma

2. Sähköposti

3. Naamakirija

4. Mikä milloonkin miälehe jualahtaa

Neljä lemppariruokaani ovat:
1. (noniin, mitä tämä ny on! alleviivauskin vaan jatkuu vaikka mä mitä tekisin!)
Tortillat
2. Lasagne
3. Muriaksi paistettu kinkku
4. Pizza
(niinpä, ja sen näköö päältä)
Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:
1. Mä en käsitä tätä konesta! No, molsin ny mialuuten pihalla krapaamas vaikka kasvimaata
2. Aurinkoosella mättähällä mettäs ( ny siälä vois olla aika märkää)
3. Johnaki savannilla
4. Aamupäiväunilla
Mulla palaa ny päreet tämän automaattisen alleviivauksen tähären! Kukahan tätä pakettia ei oo viälä aukaassu...no, tästä saa ottaa kuka haluaa, vassakuu! (pirkulehen masiina...)