Mulla ei oo nykyään vasenta ja oikiaa kikkiä, vaan vasen ja väärä. Se väärä on taskus. Rintsikantaskus. Ei tartte paljo heilua, ku se jo hiostaa ja on sitte tympiä. Silikooniklöntti. Se on piäneeki ku oikia, siis vasen. Vaan siksi, että oikian kokoonen painoo aivan liikaa. Nyt sitte kaikki puseronkaulukset vetää vinohon.

Huamenna mä meen treffaamahan plastiikkakirurkia. Son vissihin se sama koriasilimäänen kaljupää, joka leikkas multa sen oikiankin. Pian vuas sitte. Se teki ihan komian arven, suaran ja siloosen. Nyt me suunnitellahan, mistä ja mitenkä multa otettaas nahaanpala, että siitä saaraas ommeltua mulle uus kikki.

Mahafläskistä räkkääs,  mutta ku siinon jo arpi, umpisualileikkauksesta. Seljästä mä en haluaasi lihasta otattaa.

Eiköhä miltään teurasemakolta räkkääsi sellaasta C-kupin kikkiä?

Sitte sellaanenki mutta, että leikkaus saattaa mennä mönkähä. Oon kuullu ainaki kolmesta tapauksesta, johna uusiokikki on menny kualiohon. Yks niistä oli kuntoutuskaveri. Toisaalta, ei kai niitä leikkauksia tehtääsi, jos ei niis joskus onnistuttaasikki.

Joku seittemänkymppinen mumma oli sanonu, että hän saattaa olla vanaha, mutta hänen tissinsä on vasta viistoistakesääsiä.

Notta. Saas havaata, mihkä tuloksehen me sen Kaitsun kans tullahan... Kikki vai ei?